2009/04/27

Napp vs tutte

För Viggo ett självklart val. Hela nätterna är han fasthakat i bröstet
så man kan inte ligga bekvämt alls. Det bästa han vet är när jag
ligger på rygg och har en kudde bredvid som han kan ligga på sidan på.
Sen ska han hakas fast vid bröstet nära nära. Förstå man är stel som
en pinne och längtar efter spikmattan.


Måste ta mig tid att ligga på den oftare. Min kropp mår bra av det.
Just nu har jag grym träningsvärk i låren efter torsdagens boll core
med parövningar och massor av knäböj. Måste börja träna mer ben nu.
Har dragit mig eftersom jag har så ont i mitt knä men kanske att det
går över med mer benträning. Borde börja löpträna men det är ju så
tråkigt. Är lite ur fas med träningspassen när det är en massa
föräldramöten och sånt som stör men snart blir allt som det ska. Måste
ju i form till vår kompis bröllop i början av juli man måste ju ha typ
klänning för det är 'kavaj' som klädkod. Så magmusklerna får jobbas på
synd bara att det tar sån tid för huden att hänga med när man fött en
massa barn. Batteriet till vågen byts inte ut på ett tag till.


Ska redovisa helgens inköp sen. Idag har jag laddat kontantkortet med
300 kr och jag tankade bilen för 200 kr härom dagen.

--
Skickat från min mobila enhet

1 kommentar:

Marie sa...

Känner igen det där. OFtast ligger Elliot dockad hela natten. Vi bara byter sida ibland. Rygg och nacke är helt förstörd.

Är så sugen på en shaktimatta. Kan du rekommendera var jag ska köpa en?