2009/04/22

Varför är det så kallt?

Köpte ny dator igår och tvingades köpa nytt faktureringsprogram för
mitt gamla fungerar inte med moderna Vista. Men det gick inte att
öppna nya programmet nått fel så jag mailade supporten och hoppas få
hjälp. Så är det när man försöker sig på att betala för grejer. Jävla
ipred!

Kallt och rått ute så man bara huttrar. Ungarna tycker ju det är ok
men själv springer man ju inte upp och ner för backar och in och ut i
leriga buskar. Burr! Dessutom småregnar det hela tiden.

Ser ni på Lost? Klart förvirrande serie. Mycket verkar vara utfyllnad
för att få ihop 100 avsnitt eller så gäller det att ha bra minne så
man kan koppla ihop nutid med dåtid och med tanke på tiden på dygnet
det går så är inte hjärnan med.

Nu fan fryser jag och är hungrig. Ska övertala barnen att det snart är matdags.

--
Skickat från min mobila enhet

2 kommentarer:

Alicias mamma sa...

Jag älskar Lost! Det blev lite tråkigt ett tag men nu är det ju hur bra som helst igen =) Fast jag älskar ju iofs Tillbaka till framtiden-filmerna ;)

Unknown sa...

Det blir kanske mer klarhet i allt till slut. Jag missade första säsongen men ser allt sedan dess