2009/04/09

En liten snabb blogg


Skärtorsdag idag och bara ett dagbarn som kommer. Det skulle vara två men ett blev med ont öra så det stannade hemma. Krya krya.

Vi åkte in till Baby Planet på Hornsgatan och köpte simbyxor till Viggo himla tjusiga svarta med ödlor hans kycklinglår lär knappast fylla ut benhålen men med all erfarenhet av babysim jag har så bajsar de ju inte så ofta i vattnet. Barnen fick lunch på McD efteråt.

Mår inte så bra i magen, det bubblar och har sig :( Är dessutom megatrött eftersom Viggo ville tutta från 23:30 fram till nästan kl 5 och blev som galen varje gång jag reste mig upp för att gå på toa. Så länge han är dockad vid bröstet är allt frid och fröjd men vem orkar ligga i den ställningen hela natten?

Nä nu ska jag bädda sängen och lägga mig ett tag och hoppas det inte blir någon magsjuka av bubblandet

Inga kommentarer: