2013/03/05

Ingen bra spegeldag

Så trött idag att det inte går att beskriva men jag tror alla hade en typisk måndag idag. Vilade nästan hela helgen så jag borde va pigg och när hoppet om våren finns så borde jag känna energi men icke.

Körde ett tungt corepass i gymmet 95 kg som är max på kabeln börjar bli lätt att köra 8 or på när man är knästående och gör crunches. Får öka på till 10or eller fler set gör minst 6 set nu. 25 kg vikten i rygglyft även det lätt att köra 8or så det får bli fler set helt enkelt. Körde lite bröst och övre rygg oxå men va försiktig med armbågen idag för att känna hur det känns. Fan att det ska göra ont men det går väl över.

Ingen bra spegeldag idag iaf känner mig så tjock när jag går förbi alla speglar de är emot mig totalt idag :-(

Höll boll core som vanligt och gjorde allt i min makt att inte bita ifrån till den störande kvinnan som dyrkar mig. Blir tokig på henne vill inte behöva säga att det stör och att hon gärna får va på passen men hon behöver väl inte stå på mig, ha sin matta på min matta ja ni fattar. Hade det varit att tekniken va felfri på personen så skulle jag kunna ta en del av pratet men nä det lirar liksom inte för det stör hela passet och alla blir störda. Nä fy ska inte älta i det för personen i sig är rätt gullig men det blir för mycket ibland och det fungerar inte.

Lite trött på mat just nu dessutom, ingen fantasi eller lust att laga mat. Det är äta för att överleva som gäller knappt mer fantasi noll en smörgås räcker liksom . Nä jag vet det inte är nyttigt eller nått man kommer i form med men det ger energi.

Dagens bilder



Åt en smörgås när jag kom hem från gymmet så det spräckte planen






- Veronica

Inga kommentarer: