2013/03/25

Träningsmotivation noll

Trött idag, nått så fruktansvärt trött. Inte nog med att jag drack så jäkla mycket vatten igår kväll att jag fick springa upp och pinka typ en gång i timmen hela natten jag har grym träningsvärk i rumpa och lår. Alltså jag borde inte ha det men det tyder på att det är en förkylning på G. Jävla skit!! Men vad ska man göra bara att bita ihop och låta det bryta ut när man är ledig.

Vilket fall som helst höll jag en halvtimmes extra pass idag. Ett litet intervallpass. Fick lite tryck på mina elaka knölar i ryggen innan och jag tror de gjorde mig lite illamående. All motivation liksom dog tillsammans med den övriga kombinationen av dålig start på dagen. Kul att de fick testa på mitt intervallpass iaf även om det va två cirklar kortare än normalt kanske lockar det någon ny till mitt pass. Men min egen träning blev bara blä och när jag har noll egen motivation är det lika bra att lägga ner och bara chilla. Höll boll core som vanligt och det kan jag göra som en robot oavsett jag är supertrött eller piggelin. Älskar boll core så effektiv coreträning.

Min Gymcirkel va bara en pyttegrupp på 3 men de är tappra och kör på. Sen släpade jag mig hem hungrig som en varg och drog i mig en tortillas med 200 g kalkon bacon och fetaost. Bantningskäk...skulle inte tro det men gott



Har köpt en Iron Arms, behöver något tyngre än mina petflaskor att träna underarmarna med men jag vill inte ha för tungt och vill ha full kontroll på handlederna . Vet inte hur effektiv den är men det känns iaf och jag hoppas att det stärker upp så det onda försvinner :-( Vissa nätter har jag så förbannat ont att det känns som hela benet är på väg att krossas. Kämpar på och gör rörelserna med Iron Arms och kör övningar i gymmet jag kan kontrollera till hundra procent och har värme på leder och krokarna till hjälp för min högerhand framförallt. Borde kanske gå till en läkare och kolla upp alla leder igen va ju hundra år sedan sist men jag hatar när de inte hittar nått fel det känns som de tycker man hittar på. Om jag va hypokondriker skulle jag nog välja nått som skulle hindra mig att göra något jag inte vill göra knappast tvärt om. Jag vet ju vad som lindrar mina leder och värme och muskelträning hjälper bäst så att gå till en läkare som inte tror på det man säger är ju uteslutet. Lägger inte tid på onödiga saker utan biter ihop tar voltaren de dagar det är som värst så man fungerar ordentligt och fortsätter köra på. Det som inte dödar härdar ;-) Lägga sig och dö för lite smärta är inte min grej.

Idag fick jag brev från kommunen att det är dags för tillsyn av min verksamhet. Blir matt och kallsvettig av sånt. Har ju allt skrivet tror jag så jag skrev ut allt och postade direkt till hon som gör tillsynen. Bästa att va ute i god tid om jag måste komplettera med något. Två föräldrar skall intervjuas men det är inga problem har redan pratat med en ska ta en till när vi ses. Sedan skall hon vara med en hel dag i verksamheten. Tänk om alla barn får för sig att klättra på väggarna och bete sig som små okontrollerade monster just den dagen! Hjälp de är så snälla och fogliga alla andra dagar. Men vi har en månad på oss att öva ha ha tur jag har världens underbaraste ungar hos mig. Dessutom är hon som kommer allergisk mot katter så jag ska skrubba lite extra så jag inte råkar ha ihjäl henne det är knappast plus i kanten. Men det ska nog gå bra annars får jag väl söka nytt jobb.....

Det är iaf vår och det är bra! Det finns plus även en sån här dag och bästisarna plaskade glatt i pölen




Mitt Nike Fuelband har blivit utbytt och nytt är på gång!!! Jippi känner mig så naken utan nu blir det snart statistik igen hoppas det kommer snabbt



Dagens loggrapport










- Veronica

Inga kommentarer: