2013/03/24

Inte en så bra dag

Efter att äntligen hittat tillräckligt många nya låtar till Zumban dvs 9 st och ni som vet vilken tid det tar att lyssna in ny musik , räkna takter och göra koreografier till dem förstår att hjärnan är på helspinn. Har valt att ta låtar jag haft tidigare men en del lång tillbaka så det är som att börja om även om man har lite minne i skallen hur det ska va. Idag blev det att bara köra på känn, en del missar blev det men det får de stå ut med när det är mycket nytt . Alternativet är att ha gamla passet med en instruktör som är så less på det att den spyr. Så 9 härliga nygamla godingar som nog blir klara helt till nästa pass. Idag kände jag mig lite rörig ;-) . fick dessutom en blåsa under tån som gick söder och gissa hur det kändes hela passet. Tack och lov har jag till nästa söndag på mig att få passet klart för hjärnan behöver lite latino vila det blev lite för mycket i helgen.

Ingen bra dag skriver jag och det beror på en enorm trötthet. Tror jag håller på att bli förkyld :-( . Vill inte och har inte tid med det nu när allt flyter så bra. Typiskt när det stundar lite extra ledighet. Ska ju till landet och alla senaste gångerna vi varit där har jag varit sjuk det är så jäkla tråkigt. Vill få va frisk och njuta av ledigheten så jag hoppas att det inte blir värre.

Så förutom en rinnande näsa, trött som en skunk, trasig svidande blåsa under tån och förvirrad hjärna så har dagen varit ganska bra. Ska äta lite till när magmusklerna gett med sig men ni får dagens bilder här på loggen . Faktiskt en del pasta idag kände jag behövde den energin för att hålla mig vaken



Inte säker på att jag loggat rätt mängder idag kan ha skrivit upp intaget så det blir iaf någon smörgås sedan





- Veronica

Inga kommentarer: