2013/03/27

Skärpning Veronica!




Idag va det vår och man blir så lycklig när solen värmer och man kan sitta på marken i skogen utan att frysa häcken av sig.


Jag är inne i en liten matsvacka just nu. Inte alla sugen på mat så det har blivit för mycket mackor och pasta fast jag vet hur dåligt min kropp mår utan det och nu får jag lida för det . Kroppen blir svullen, lederna värker och hjärnan går på högvarv . Efter påsk får jag skärpa till mig igen och tänka protein och kolhydrater från det gröna. En spark i baken behöver jag nu och en frisk kropp. Fy vad jag gnäller men det är jobbigt med lederna av det här vädret. Men vad fan det är bara att bita ihop och köra på det är mycket skönare när jag tränar för då är jag varm.

Fick en skum allergisk reaktion idag först hela underarmen och sen började det klia i tunga och hals! Åt inget konstigt alls så jag fattar inte vad det kan va. Tog allergitablett på morgonen nu för att förbereda för det som kommer så det borde inte finns nått som kroppen reagerar på. Helt galet



I morgon ska vi till landet, undrar om jag klarar att inte äta godis under påsken eller om jag ska tillåta mig att äta. Mitt problem är att jag inte kan äta bara lite jag triggade igång tills det är slut det är därför det är så jobbigt med högtider som man har mycket gotter och att veta att brorsan laddat med 3 kg godis och jag köpt en del till barnen. Jag älskar godis det är grymt gott och jag ska se till att jag håller fingrarna borta ifrån det. Hoppas jag !!

Ätit massor idag har faktiskt varit jättehungrig tack och lov har det varit mat. Det blev lite överskott men det får va så ska iaf inte ner mer i vikt så de överflödiga kalorierna är inom ramen för hålla vikten kalorier och muskel laddning .








- Veronica

Inga kommentarer: