2013/03/10

Vad glad jag blir

Söndag och rejäl sovmorgon! Vaknade när gubben kom hem från jobbet men vi somnade om igen och hoppsan kl va plötsligt nästan 10 och tjejerna lekte skola medans Viggo och jag sov. Städade av lite medans ungarna tjafsade och bråkade halva dagen.

Tog mig via fötter som vanligt till jobbet i Spånga . Kallt men soligt men på rekordtid nu när isen börjar försvinna . Körde genom Bokwan och det är så jäkla kul måste få det på schemat snart så fler får släppa lös :-)

Finbesök på Zumban idag :-) En fantastisk viktkämpare och bloggare liksom jag som kör de på. Blev så glad av hennes statusuppdatering på Facebook så jag delar den med er :-)

"Jag och mina två vänsterfötter gjorde det! Vi tog oss igenom ett helt Zumbapass utan att ställa till större skada och det tackar vi Veronica för! Det var ett grymt pass med 100% energi och glädje och en grym koordination även för oss koordinationstondöva. :-D Tack tjejen!"

Tack själv Lotta du är grym! Skulle länkat till din blogg men hittade inte adressen den kommer jag lovar :P



Man blir riktigt stolt dessutom va det många som lämnade solen för att köra järnet med mig :-)

Lite styrka med en annan underbar Lotta innan hemgång

Ingen vidare matlust idag det har blivit för mycket mat den här helgen så jag står mig fortfarande på de kalorierna ha ha

Så dagens bilder









Ha en underbar kväll nu ska jag njuta mina Lottors underbara beröm för idag :-)

- Veronica

1 kommentar:

Anonym sa...

Här är adressen :D http://www.jagakcal.se/