2013/03/19

Så lite blir så mycket

Dagens väder är knappt värt att kommentera. Blåser nått så fruktansvärt och snöar och värre ska det bli :-( Vill va ute och njuta av våren inte inne utan frisk luft men de små uppskattar inte att storma bort. Tur vi har en lång hall att springa i och mycket dans i kroppen att göra av med energi på.

Mitt Nike Fuelband har fått knäpp :-( Laddar inte upp sig men nu har supporten hört av sig så kanske att de rekommendationerna fungerar återstår att se i morgon.

Apropå support min skrivare gillade inte alls att få nya toners så även den har gett upp . Först köpte jag kopior men det blev så usla utskrifter med dem så jag kontaktade inkclub och de vad mig att lätt skaka om tonerna och så skulle det kanske bli bättre men icke jag fick nya orginal skickade till mig mot mellanskillnaden för kopior ville jag inte ha. Men då gav skrivaren upp och ville inte ens med orginaltoners. Suck ringer supporten på Samsung som ger mig alla råd jag redan testat eftersom jag är läskunnig och läser manualer innan jag ens funderar på att ringa någon överhuvudtaget gillar liksom inte att prata med folk jag inte ser. De rekommenderade att jag skulle lämna in den. Så jag har en bomblaster att hämta från service samtidigt som jag lämnar in skrivaren känns som om all teknik är emot mig nu. Så ska jag vara utan skrivare i några veckor eller har de på nått sätt räknat ut att folk köper nytt istället? Nä så mycket skriver jag inte ut att jag inte kan vänta på den mina familjer får veckobrevet på mailen så de vet vad vi gör iaf. Dessutom skiter det sig med vädret hela tiden iaf suck suck suck

Ok tisdag betyder spinning och Get fit. Så härligt med spinningen vilket ös! Helt slut och dyblöt efteråt :-)

Ändrade de två sista intervallerna i Get Fit (intervallstyrka) idag för att testa om det kändes ok och jäklar vad trött jag blev. Great älskar när det svider lite och man nästan vill kräkas. Kör nog samma upplägg i morgon.

Käkade gröt när jag kom hem och en chiabatta med underbar hummus jag fick av Silvana. Så jäkla god så i morgon blir det kyckling med hummus till lunch .

Dagens bilder



Har egentligen lite till att äta men är inte hungrig. Ska tänka lite på det Tobbe sa han som gjorde fettmätningen på oss vad gäller tider man äter vad på. Nu är det fullt fokus på fett% och muskelbyggandet ska inte öka i fett% till nästa mätning kan tänka mig att minska till 13% men hålla kvar samma vikt alt öka till 75 kg som är mitt egentliga mål med vikten men med muskler och kan jag få det med 13-15% fett är jag nöjd då kan det även få bli 78 kg men det är ju ett mål långt borta känns det som. Är så glad att jag har en man som tränar och fattar varför man gör som man gör och tänker som man tänker utan att motarbeta och sätta käppar i hjulen. Man man peppa och sporra varandra, tracka och retas lite när man tränar tillsammans och det är ok när man har samma mål och älskar varandra.


Känner mig ok med kosten håller mina kalorier, låter fettet ligga på den mindre biten (loggar inte all o-3 jag äter typ 8g om dagen för lederna) mår bra av de kolhydrater jag äter eftersom jag behöver energin till min träning men har absolut inget behov av mer eller att trycka i mig en massa pasta etc är nöjd med att äta bröd det är det jag inte vill försaka jag gillar liksom smörgåsar så är det.


Sov gott

- Veronica

Inga kommentarer: