2013/03/13

Så trött på kylan

I morse när jag och småttingarna var ute va det riktigt kallt. Kinderna och läpparna riktigt domnade bort så en timme ute få fick räcka och en och en halv på em. Imorgon ska det visst vara -10 då är det bara att glömma att gå ut med de här små som inte kan röra sig och hålla värmen ordentligt. Tur de leker bra inne utan att klättra på väggarna när de är så här små.

Körde bara tung core i gymmet idag och ledde mitt intervallpass. Armen ska få lite vila ett par dagar samma gäller i morgon jag visar övningarna och går runt sedan. Kliar visserligen Ingela kroppen av att inte va med fullt ut men jag får ta ut mig på Bokwan som ska introduceras i morgon med förhoppning att de gillar det



Och sedan ösa på spinningen efter styrkan. Tror jag överlever utan styrketräning några dagar ;-) undviker att putta barnvagn med nu så armbågen får vila.

Känner att det händer saker i kroppen nu eller så är det inbillning. Kör extra mycket core nu eftersom jag vill få magen att se bra ut och nu börjar det nog ge resultat . Känns så i mina händer iaf när jag drar händerna på den känns hårdare. Inte nöjd ännu det är 3 cm kvar till mitt midjemål. Täckbyxorna sitter lösare nu det är kul

Ätit massor idag drog i mig 500 g kycklingfärs till lunch det ni så tro inte jag bantar för det händer inte måste ha mycket mat. Äter massor älskar att äta mat! Håller bara koll på kalorierna och avstår från gotter. Ser fram emot fredag då ska vi baka pizza till middag mumsigt värre.

Dagens bilder, överskred lite men det gör inget i morgon jämnar det nog ut sig. Har ju ökat på mängden kalorier per dag och sedan jag gjorde det började det hända saker på vågen :-)



Ser konstigt ut med kalorifördelningen idag men det är för att jag åt en lätt middag innan gymmet med kvarg. Lunchen va ju enorm så det behövdes inte ett lagat mål till jag åt ju upp gubbens lunch oxå ;-)


Loggar inte det lilla jag tränade på mitt intervallpass idag


- Veronica

Inga kommentarer: