2013/03/05

Lite snällare idag

Sov dåligt i natt frös som attans fast jag hade två barn under täcket kändes konstigt för jag brukar vara varm då. Ett tag tänkte jag hämta ett täcke till men somnade om.

Är liksom jättetrött nu men alla klagar ju som sagt på det blev lite glad för spegeln va lite snällare idag när jag hälsade på den. Kanske frossade bort lite överflöd på natten när jag frös ha ha

Spinning och Get Fit på schemat idag öste på för fullt som alltid. Lite jobbigt nu när höger arm är som den är med lindan på tappar jag greppet helt i handen och det är lite läskigt när man svingar en 10 kg hantel ifall man drar iväg den i skallen på någon . Tog av lindan men just i woodshoppern med enhandsgrepp är det svagt i högern nu. Ska testa att ha krokarna fram tills armbågen mår bra igen det avlastar handen lite. Kul vi va så många på passet iaf

Älskade mannen hade gjort lasagne när jag kom hem och det måste man ju äta gott

Dagens bilder



Jag hamnade på rött jag vet men det är svårt att logga lasagne när man inte vet exakt innehåll mumsar iaf på den oavsett





- Veronica

Inga kommentarer: