2013/03/26

Pollen redan?

Känner mig inte sjuk bara astrött, kan det vara pollen? Näsan rinner ögonen känns trötta och jag har inte börjat ladda inför pollensäsonen ännu. Måste beställa hem lite Poallazym


Helt klart kanon att ta under våren du hittar det självklart i min webbutik http://www.viktsnackshoppen.se
Så jag måste ju ta hem det till nig själv oxå förstås. Tydligen har hassel börjat och jag brukar klara det bra men jag börjar ju bli gammal

Morgondagens prognos säger iaf att det är låga halter hassel så man får va glad att våren är på gång



Ikväll bestämde jag mig för att ta det lugnt när jag höll pass och ni vet ju hur det brukar gå. Spinningen susade fram i tvåhundra knyck. Efter påsk blir det Bokwa på den tiden och det ska bli skitkul. Har ju endast ett fåtal som bara kommer på spinning och de kommer ju inte varje gång på passen medans Bokwan drar fler hoppas jag. Har fått frågan om man inte kan ha ett senare spinning pass ifall man inte skulle hinna till kl 18 passet med Bokwa men det är inte jag som styr så vi får se. Ser grymt fram emot att ha Bokwan på schemat och få kicka loss lite.

Måste träna in de nya Zumba låtarna under påsken oxå så de sitter hyfsat till söndag. Har en så underbar dam som går på alla mina Zumbapass om hon inte är borta och har gjort i alla år nu. Hon blev glad när jag berättade lite om vad som va tillbaka. Ibland kan jag tycka det är svårt att hinna med att säga allt som ska göras det tar bort lite av tjusningen. Gillar att bara säga "pass på" typ så de vet att det händer något nytt. Sedan tycker jag det är skit samma om deltagarna gör med samma ben som mig eller inte det är ingen dansuppvisning där det gäller att va bäst eller göra exakt som mig som gäller. Alla är olika rörliga, olika starka och kan ta ut stegen olika och hur många gånger jag än talar om vad steget heter så spelar det ingen roll. Har ganska enkla koreografier men inte för lätta konditions och styrkemässigt utan man blir trött och svettig. Vill inte ha för mycket olika saker i låtarna det ska gå i loopar så jag bara kan säga "från början" när allt startar om igen eller just "pass på". Vill inte ha en massa snack i onödan

På kvällens Get Fit körde jag iaf lätt hade bara en 6 kg hantel istället för 10 som jag brukar. Tjejerna som kom va om möjligt tröttare än mig och blev väldigt glada när jag frågade dem efter varv 3 om vi skulle köra core sista kvarten istället. Så det blev boll fram , härligt

Maten då, är inne i en tråkperiod där jag inte alla har matfantasi. Idag har det blivit mackor mackor mackor . Ja faktiskt är det så ibland orkade inte vara hälsosam idag så det så.









- Veronica

Inga kommentarer: