2013/03/20

Jag och teknik hör inte ihop just nu




Ni vet ju historien om mitt Fuelband som nu är ivägskickat hoppas på nytt snabbt och min skrivare. Tänk om allt skit bara slutade där men så kul ska det ju inte va. Idag råkade jag kasta ner dammsugarslangen i skurvattnet när den va på och slurp sa det. Hoppas den går igång igen. Ena dekodens kort har gett upp och förhoppningsvis är det bara kortet och inte dekoden har en till så det löser sig men det fungerar inte med den heller nu så det är kanske kortet. Vill bara skrika allt är liksom emot mig nu.



Va ute i kylan på em stackars barn att frysa blåser det i morgon stannar vi inne igen så trött på det här. Ska bara dansa och mysa med barn och djur isf



Katten ska till veterinären igen och få en spruta till för nu har hon börjat kissa igen och så kan vi inte ha det det luktar illa nog i köket som det är . Tydligen vattenläcka i huset som luktar fast det känns som det kommer från baksidan av vårt kylskåp. Hittar ingen död råtta eller nått annat läskigt där så jag hoppas inte att det är vatten i väggarna eller nått skit.

Mycket folk på gymmet idag så dagens plan sprack :-( men det blev träning iaf det är det viktigaste.

Dagens bilder









Veronica

Inga kommentarer: