2013/03/14

Så jäkla kul!

Ikväll hade jag testpass i Bokwa på Gymmet. Ingen jättegrupp men de gillade det de som kom och vill helt klart ha in det på schemat . Ska försöka få chefen ett trycka in det sist på tisdagar så håll tummarna älskar verkligen Bokwan och att få släppa lös. Ikväll hade vi 7 st steg, 1+1, L,C, Lw, O, supaman och #. Gick superbra körde den mix jag gjorde först ska testköra min nya mix själv några ggr innan jag vill köra den dessutom älskar jag musiken i den här. Vill göra en hela discomix med gammal hederlig disco i ny tappning hoppas att få tid att sitta länge och lyssna låtar till det nästa gång jag gör mixen.

Körde försiktigt med min arm på styrkan och hade lite lättare vikter och det gick utan problem :-) Men den tunga styrketräningen får vänta lite till så går det kanske över. Ska få lite övningar av Carro som rehab :-)

Ett svettigt pass spinning avslutade kvällen perfekt.

I morgon är det vägning och mätning på schemat får se om det blir någon ändring. Älskar att mina magmuskler börjar synas nu vill all min hårda träning ska synas man tränar ju inte bara för hälsan lite fåfänga finns det ju där med om man ska va ärlig. Pinnsmal vill man ju inte va men drömmen vore att få bort fettet på magen så att allt det hårda där under syns. Inte bästa bilden men man ser att det händer grejer och det känns när man tar i det den är stenhård ;-)



Synd inte på dagens bilder att kg ätit så mycket som jag gjort idag det va tydligen mindre kalorier i allt än vad jag planerat men det gör ju inget i morgon ska jag baka pizza så det jämnar ut sig ha ha










- Veronica

Inga kommentarer: