2013/03/31

Sommartid

I natt ändrades klockan men familjen Havsstierna va uppe med tuppen kl 7 ny tid och hade städat huset och satt i bilen vid 10 tiden. Vad hände med familjen kaos som brukar får tjata på barn och jaga runt innan man ska åka hem?

Tog en promenad som vanligt på söndagar till Gymmet för att hålla Zumba. Tänkte att det kanske inte kommer någon när det är långhelg men 3 tappra dök upp och de nya koreografierna flöt kanonbra. Passade på att sätta upp alla mina bilder för starten i Bokwa på tisdag



Ska bli så kul att komma igång med fast pass i Bokwa och flera har sagt de vill ha ett "aerobicpass" till även om Zumban inte är aerobic får man räkna det till det blocket iaf. Ser ju inte Zumban som ren dans utan fitness med topping ;-)

Promenerade hem och all pollen börjar göra sig till känna. Näsan sprutar så undrar hur det kommer bli när björken sätter fart. Har börjat boostra allergitabletter nu så kanske det blir dämpat när det sätter fart.

Saknar mitt Fuelband men den här veckan lär det väl dyka upp
Här är iaf mars månads träning




Loggar ingen mat under påskhelgen behöver lite ledigt från det är dock väldigt stolt över mig själv att jag inte ätit socker på hela året ! 13 hela veckor utan godis , kakor, chips (undantag tacos middagar där man äter lite nachos till) läsk, cider ja ni fattar. Det är så skönt att ha haft karaktären att låta godisskålen vara fast det så lätt hade gått att bara hoppa ner i den och äta massor. Men jag stod pall! Jag gjorde det! Yes!

I morgon är det en helt ledig dag ska bli skönt att softa och städa hemma lite. Barnen vill gå på bio och jag hoppas kanske Freja vill gå med dem då kan jag gå och träna när de är på bio. Känner jag måste styrketräna för helgens vila av armen har bara gett mer smärta. När jag tränar gör det inte så ont men i vila är det hopplöst vill nästan skrika ibland. Så hur man än gör är träning faktiskt bättre och jag börjar känna mig lite tanig måste jobba lite på musklerna nu igen men självklart med kontroll

Ses i morgon


- Veronica

Inga kommentarer: