2013/07/30

Ändrar lite

Är inte alls kompis med att äta så jäkla mycket mat de dagar jag inte bränner lika mycket så nu ändrar jag lite. Sätter 2100 kalorier men de dagar jag bränner extra mycket dvs tisdag, torsdag och söndag under termin så ser jag till att maten uppgår till minst 2500 kalorier. Testar lite

Har iaf fyllt på skåpet med aminosyror till mina egna PWO byggen. Smaksätter med lite PWO från Self alt med Optimal Fruits eller liknande. Vill veta vilka ämnen jag får i mig och inte en massa konstiga färgämnen eller smakämnen heller. Mixar iaf i en smoothie så då behövs inte annat än aminosyror



Tar lite mer kosttillskott men på andra tider på dygnet behöver inte räkna upp dem här då somnar ni nog.

Äntligen kom det lite svalka och regn så det va grymt skönt att gå till Spånga idag. Hade bara en på Bokwan men jäklar vad vi öste hon kommer bli grym i höst :-) . Kul att få in lite Zumbisar som gillar Bokwan oxå och när man bara har en deltagare kan man gå igenom lite extra så sitter det snabbare.

Hade en på Get Fit med men det va grymt hon ska springa Tough Viking hon med så vi kunde lägga focus på att det är vårt mål och peppar varandra stenhårt under passet.

Gubben hämtade upp mig så slapp jag gå i regnet hem



Blev en ganska bra fueldag idag iaf.

Fick massor med potatismos och kycklingkorv när jag kom hem och ladda upp mig på så i morgon blir det stenhårt styrkepass

Dagens bilder















Och så träning



- Veronica

Inga kommentarer: