2013/07/16

Det är bara att le!

Sover skitdåligt just nu, både Lowa och Viggo invaderar sängen och ska absolut sova på min sida och ha mitt täcke . Viggo sover visserligen alltid i vår säng men just nu är han som en jäkla tornado och när Lowa kommer går det bara inte att sova. De sparkar på varandra, på mig och det är helt hopplöst. Blev därför ingen pw på morgonen och hela dagen slöade jag bara.

Gjorde ju inte så mycket eftersom jag skulle jobba . Så jag gick som jag brukar och inte på någon dålig tid men fan vad trött jag blev. Har en hel del träningsvärk dessutom från att ha kommit igång igen med träningen. Körde rockringen på fm , 10 min åt varje håll och det känns i rumpan när man går men inte så mycket i benen.

Efter Bokwan va jag som en död sill och jag lovar att det bara va att le. Fake it til you make it och låt ingen se att du är så trött att du håller på att dö. Men det va bara att ge sig på Get Fit passet med samma stora leende och lite lättare vikter än vanligt men förbannat jobbigt. Som sagt bit ihop och gör det man ska. Svettigt, kräkvarning och sen promenad hem. Fick sätta mig på en stol och dö en stund hur kan en veckas vila göra så mycket med mig?

Dagens promenad och fuel



Blev en rejäl kycklingmacka när jag kom hem det behövde jag. Försöker ju spara på kolhydraterna till kvällsmålet kan vara därför jag är lite seg plus att jag återgått till min "normala" kost utan socker och är inne på dag 3 kroppen reagerar ju olika på sånt. Ska tillbaka till formen innan förfallet och det borde inte vara nått problem om jag ligger på hög förbränning den här veckan och hållet kaloriintaget så borde det gå bra. Iaf hoppas jag det.

Dagens bilder
















Loggar rockringen som core men det ska egentligen vara 20 min men det alternativet finns inte


Nu hoppas jag det blir en lugn natt

- Veronica

Inga kommentarer: