2013/07/29

Dumma mig

Idag va jag så trött på morgonen. Skulle gått upp tidigt för en pw men så hittade jag en så bra salsaton mitt i natten så det blev till att hitta den på ITunes och synca in i både iPhone och Ipad och en koreografi på det. Lånade delar av den jag hittade låten på på Youtube men inte hela och inte riktigt på samma sätt. Ja ni fattar så huxflux hade klockan dragit iväg och va över 3 så det blev ytterligare en sovmorgon suck. Tur hösten bjuder på mycket cardio så det gör inget att det mest blir styrka.

Idag blev det en timme rygg iaf hade velat köra längre men värmen i gymmet gör det fan omöjligt att utföra ett helt träningspass utan art svettas ihjäl . En ac vore inte helt fel men det får räcka och så får man köra lite fler styrkepass istället alla med olika focus men med inblandning av de övningar man inte hinner med.

Har inte vågat ställa mig på vågen igen känns som jag faktiskt gått upp i vikt :-( . Vill inte veta tar det en annan dag är så trött på att fokusera på vikten iaf nu när jag bygger muskler det är fettminskning jag vill ha inte muskelförlust. Men så länge jag håller min kostplan så är det bra.



Blev en kyckling wrap på McD till middag eftersom vi skulle se på Dumma mig 2. Så rolig film både vuxna och barn skrattade i den fullsatta salongen. Såg den vanliga inte 3D är trött på det









Viggo visar sin gubbe han fick på McD



Fick bli en smoothie när jag kom hem med tanke på att det va pommes till wrapen (åt endast hälften)

Dagens bilder


















Glömde stänga av Runkeeper när jag kom till gymmet så den fortsatte räkna en stund så jag hade den inte på när jag gick hem

Hinner jag ett pass på gymmet i morgon fm gör jag det annars blir det pw till och från Spånga samt Bokwa och Get Fit i morgon

- Veronica

Inga kommentarer: