2013/07/07

Rädda mig från fördärvet ;-)

Alltså min karaktär är inte befintlig när jag har semester. Det behöver den kanske inte vara heller jag har slitit hela året för att ha den här friveckan och då slinker det med ganska gott samvete i mig mer än det borde.

Maten är så grymt god och grönsakerna är fantastiska så det blir liksom massor av allt. Nästa vecka kör vi hårt igen.

Började iaf dagen med armhävningar och 18 min rockring på balkongen. Fick vara lite lagom träning ;-)

En promenad på stranden efter frukost


















Måste köpa solglasögon mina har gått sönder


Lowa spanar på kottar



Hela träden är fulla med kottar


Sen hittade jag glasögon



Ett bad i havet före lunch sen lite lek och en sväng till spelhallen eftersom barnen tjatar öronen ur oss




















Söta getter i buskarna



















Spelgalningar









Tog en välbehövlig siesta medans de andra badade på em va helt slut av värmen (ölen hjälpte säkert till) och efter en fantastiskt god middag tog vi en promenad åt andra hållet på stranden vilket va en hit. Hittade en så skön väg in i en skog där ska vi gå varje dag

























Viggo tror det finns troll och björnar i skogen

Lite kvällsmys med akrobatshow









Skål och god kväll


- Veronica

Inga kommentarer: