2013/07/22

Piss oxå

Får man svära så? Blir så förbannad när min planerade träning inte blir som jag vill. Höll på att somna mellan seten så det va lika bra att gå hem. Blev iaf 45 ganska kvalitativ ryggstyrka men inte alls som jag ville.

Blev dessutom slutsur på en snubbe som klappade mig på armen och sa bra jobbat efter ett av mina set. Kör ju lättveckor nu men i hans ögon verkade det som om han ville säga duktig flicka . Jag har slitit många år för min styrka och jag behöver ingen man som klappar mig på armen och säger bra jobbat det hade han aldrig gjort till en man. Sånt stör mig något så förbannat . Bara för att man inte har nått som dinglar mellan benen betyder det inte att man inte kan vara stark. Tur det va på armen och inte rumpan då hade det blivit ett jäkla liv på mig.

Nåväl jag hoppas iaf att morgondagen blir bättre då får jag äntligen Bokwa igen. Det är så jäkla kul så då kommer energin oavsett

Dagens bilder


















Nu sover nästan alla barnen och jag hoppas att jag kan få sova lite i natt utan cirkusen som alltid är

- Veronica

Inga kommentarer: