2013/07/18

Lite semester på landet

Efter ytterligare en skitnatt där Mimosa sprang runt med en håv för att fånga en nattfjäril som Morris jagade efter och det gjorde mig vaken till efter 2. Sen kom Lowa in och hade kissat i sin säng och sedan i vår säng. Så det blev en jäkla skitnatt till man kan ju tycka att semester är till för att bli utvilad och inte gå och va sur för att man inte får sova. Det är en värre trötthet än om man tränat i flera timmar för hjärnan är helt kokt och man orkar knappt vara trevlig och jag vill vara trevlig, mysig och en bra person att vara med. Ge mig en natts sömn så jag blir återställd!



Åkte till landet och tog en rejäl promenad och det kändes så skönt att vara själv en stund och gå och glo i diket efter kantareller även om jag inte såg en enda . Får gå andra hållet i morgon så jag inte får nackspärr.


Badförbud i den lilla sjön här är ju skittråkigt så vi vår väl köpa en liten plaskpool till ungarna att plaska i



I morgon ska jag ta en pw innan vi handlar sedan köra ett axel/bröst pass på gräsmattan på em. Har ju ett halvt gym i lillstugan så välkommen hit och träna med mig och gubben, käka god mat och ha trevligt om ni inte har nått annat för er. 4 gästsängar finns det bara så ni vet ;-) Enorm matplats ute så ingen är i vägen. Dörren är öppen när vi är här och vill man inte träna finns det säkert nått annat att göra typ spela trummor, bas, elgitarr brorsan och jag delar ju lillstugan för lite olika intressen ha ha.

Dagens bilder , höftar lite när vi är på landet lite bökigt att väga allt när man sitter ute och grillar så det diffar säkert några gram hit och dit.





















-Veronica

Inga kommentarer: