2013/07/22

Nej jag är inte nöjd!

Du skulle säkert inte märka något men jag gör det :-( Vågen va inte snäll emot mig och jag lovar jag varit väldigt strikt senaste veckan och hoppas att det mesta överflödet skulle runnit bort men icke. Blir arg på mig själv som låtit mig släppa taget när jag vet min kropp inte klarar av det och även om det är bra för kroppen att släppa taget ibland så är det inte bra för mig i skallen. Kanske är man lite skadad efter alla års kämpande efter målet man aldrig riktigt når och måste sätta ett annat mål. Kanske får man inse att man inte är ung länge och att man inte kan få som man vill?

Håller mina kalorier och äter massor med mat. Följer min DNA plan för den jag är och målet är mer mått än vikt men inte ens måttbandet va på min sida idag . Kanske ska jag mäta när mensen är över då kanske det blir bättre men just nu är det inget som stämmer!!!

Har fullt fokus på att komma i form till tävlingen men att se sig i spegeln och både känna och se hur allt pöser över och stramar suger :-(

Så nu kommer jag börja logga mina kosttillskott mer noggrant de innehåller kalorier de med men jag har sett dem som extra bonus med o-3 och greens

Så det va morgonens depp för det blev ingen pw natten sög för när barnen äntligen slocknat så vaknade Lowa och jag fick in henne på toa så inget kissande i natt men ett jäkla sparkande mellan henne och Viggo så natten sög


- Veronica

Inga kommentarer: