2013/07/01

3,5 timmes sömn är för lite

Ja även för duracellkaninen Veronica är 3,5 timme för lite sömn. Kunde inte somna av värmen under natten och vände och vred på mig. Av och på med tv'n och på passar mig bättre när jag ska somna jag gillar att ha ljud runt mig. 3:30 somnade jag typ och va inte den gladaste när gubben frågade om jag va vaken innan klockan ringde :@ Men trots för lite sömn fungerade dagen helt ok.

Trött släpade jag mig till gymmet



Körde ett grymt triceps/rygg pass på gymmet. Inte supertunga vikter men alla repsen gör ju sitt. Fatta nr 100 i raka matklyft med 50 kg stång då suger det bra i rygg och baksida lår. Armarna skakade allt ordentligt när passet va slut. Älskar att köra så man får blodsmak.

Hem för en härlig middag , gubben hade gjort kycklingburgare


Smaskens för att bygga starka muskler. Väx väx väx



Hoppas somna tidigare ikväll om tjejerna kvartar in. I morgon är det Bokwa och Get Fit så då behövs energin. Ska bli skönt med en träningsfri laddarvecka nästa vecka. Ska ta med mig rockringen tror jag det känns rejält i magmusklerna så det blev bara 6 min idag

Dagens bilder













- Veronica

Inga kommentarer: