2013/07/15

Nu jäklar ska jag tillbaka

Alltså jag mår inte bra i kroppen ! Hur kan man se ut så här efter bara en vecka när man tillåtit sig att vara "normal"? Jag vet man är svullen etc men fan jag känner mig som Barbamamma!


Så hårdkör nu och dagen startade med 14 km pw




Skönt att komma ut tidigt på morgonen när barnen sover

Åkte och handlade på Grossen så jag kunde göra en god sallad med fetaost och tonfisk till lunch




Åt grymt mycket sallad på Mallis och saknade det lite fetaosten är nog lite bättre kalorimässigt än den underbara vita aiolin jag missbrukat i en vecka :P

En sväng till gymmet och körde överkropp i drygt en timme värmde upp hemma med 14 min rockring innan jag gick behövs inte längre tid än så när man tränar annat med. Skönt att pressa ut lite gaser ur magen iaf ;-)

Har ont i armen igen men det gick bra iaf att köra. Det jobbigaste va bara att se på mig själv i spegeln :-(

Gubben hade lagat kycklingfärsbiffar när jag kom hem så jag år upp alla som fanns kvar. Va ganska många med tanke på att det va typ 500 g stekta så i rå färs är det betydligt mer. Bra protein laddning

Så här är dagens bilder tänkte ni ska få lite mer bilder nu















Träningen






- Veronica

Inga kommentarer: