2013/07/13

Så va vi hemma igen

Hemresan gick hyfsat smärtfritt förutom världens snurrigaste busschaufför som fick Lowa att lägga frukosten över hela golvet så lyckades vi komma i tid till incheckningen. Lite snabb shopping och planet taxar ut 5 min före utsatt avgångstid hur ofta händer det?

Blev ett kärt återseende av glada taxar som knappt visste hur dem skulle stå på sina små ben

Lämna mamma vill inte Stina igen


Faktiskt är det alltid lika skönt att komma hem som att vara borta. Att få bädda nytt i sängen och krypa ner är underbart.

Blev pizza till middag och idag är ju sista dagen på den här festen i morgon börjar logga det igen och sockerfritt till december iaf . Gubben fick stora chocken när han ställde sig på vågen det va många kg upp så fan heller jag tänker ställa mig det blir en annan dag. Är väldig svullen i kroppen av vätska känns i fötterna så om en vecka är kroppen återställd och kanske vågar man fundera på vågen då :P

Ska till landet i veckan och ska köra en del löpning i skogen efter mina powerwalks och sedan styrka på det. Hoppas vädret är med mig så jag kan köra på gräsmattan för nu är det fullt fokus på Tough Viking som gäller. Så lagom bra väder vill jag ha

Klockan ställd på 6:30 i morgon då är det pw sedan Zumba på Ölsta på kvällen

- Veronica

Inga kommentarer: