2013/07/17

Fan

Alltså när jag väl kan sova så går det bara inte ! Kl 4 somnade jag och kl 9 va det full rulle på ungarna så det va att släpa sig upp. Under den tiden hade vi bråkat om platsen som vanligt så hela dagen har jag varit i en form av zombiestadie. Så trött, irriterad på allt, mensen på G och det hjälper ju inte heller. Skönt att gubben tog barnen att bada så jag fick handla och vila utan en massa bråk för just nu är sonen en riktig plåga. Retas konstant med tjejerna och Lowa gapar varje gång han petar på henne och skvallrar och så håller de på dygnet runt till och med när de sover om hon oxå ligger i vår säng. I höst ska vi köra hårt med att få Viggo att sova i sin säng orkar inte sova med honom längre.

Beslutade att inte köra någon cardio idag bara styrka och tvärtom i morgon så det blev inte så många bränna kalorier idag däremot har jag ätit massor. Gjorde så stark lunch av 500g kycklingfärs



Blev så starkt att jag åt allt själv för Freja hade nog inte pallat den för svetten rann ordentligt på mig.

Ett skönt rygg/mage pass på gymmet helt svettig i 75 min ska nog få mig att somna idag. Ska försöka orka upp för en pw i morgon bitti sen blir det landet

Dagens bilder


















Veronica

Inga kommentarer: