2008/11/17

2 månader till bf

Det går snabbt framåt nu och från den 20 dec kan han ju komma när som helst och det är ingen fara. Jag vill ju verkligen inte pricka in den 16 januari så det blir på Alvas dödsdag . Skulle inte palla att ha det på den dagen den är hennes och då vill jag inte ha de blandade känslorna som man har den dag som ens barn dött på. Så jag hoppas att han kommer minst en vecka tidigare och om han ville komma på juluppehållet vore det ju perfekt. Gillar inte när saker stör jobbet, är en arbetsmyra och tycker man har ett ansvar mot de andra familjerna. Så Åsa du kanske inte ska ge dig allt för långt bort ifall vi ska föda på ledigheten. En anledning att slippa vara hos mamma hela julen kanske ;)

Ska ju börja på akupunktur i början av december och har jag tur och börjar mogna kan det ju sätta igång förlossningen lite tidigare. En massa hallonbladste lär slinka ner i min kropp och lite andra små knep för att det inte ska bli den 16e. Men i början av januari är ju perfekt december får ju gärna passera först. Nu är det ju inget fel på decemberbarn heller, Freja föddes ju den 26e

Inga kommentarer: