2008/11/11

Varit på banken

Sov dåligt i natt, somnade tidigt kl 21 när CSI började och det var tur jag spelat in det så jag kunde titta på det under natten. Blir mer och mer bökigt att ligga bra på nätterna. Tror jag har 5 kuddar så jag kan sova lite sittandes annars trycker det så mot lungorna och är jobbigt att andas. Lowa var som en tornado i sängen och benen fladdrade åt alla håll och när jag sett klart på CSI så kom Mimosa och skulle ligga skavfötters så då tittade vi på Förlossningskliniken tillsammans för hon tycker det är så spännande med att se små bebisar födas. Brås nog på sin mor ;) Kl 4:30 stängde jag av tv´n och vi somnade båda två så gott det gick i vår trånga säng.

Åkte med maken och alla dagbarnen till banken i Sollentuna. en trevlig utflykt med buss och pendeltåg. De skulle kunna åka tåg varje dag fram och tillbaka om de fick som de ville. Men nu skulle vi bara till banken och fixa med lånet till bilen och även slå in mina gamla lån i samma lån så det bara blir en betalning varje månad. Så vi får ju se om vi kan komma överens om vad vi ska köpa. Är så sugen på en Previa jag sett men gubben är kanske inte på samma linje men pengarna sitter ju på mitt konto ;) Ska kolla runt på lördag och se om vi kan hitta lite olika modeller att titta på de tär så mycket som ska vara rätt och jag måste kunna få in en enkelvagn i bak när alla säten sitter i annars är det ju bara skit. Har ju haft 2 äldre previor och vet hur underbara de är och jag är ju en Toyota sucker så inte mycket slår dem enligt mig oavsett vilken bilmodell det är. Gubben är och letar en ny spolarpump till min Audi sen ska den besiktigas på måndag sedan säljas asap om den går igenom.

Nu ska jag fylla i papper till FK för föräldrapenning

Inga kommentarer: