2008/11/03

Hjulbent

I natt fick båda små för sig att ligga skavfötter med mig. Det gjorde att jag under största delen av natten sov med ett ben på vardera sidan av barnen dvs 2 barn mellan mina ben. Sov liksom i splitt och hur skönt tror ni det är när man är höggravid och har svårt nog att sova på rygg?


Så idag har jag grymt ont mellan benen som om man haft maratonsex men det kan man ju klart garantera va länge sen man hade så man va öm dagen efter.


Nått pucko har grävt av en kabel så hela telias wap och smsnät ligger nere. Blir så trött när en person kan göra nått som berör så många.


Ska på film och föreläsning om orgasmic birth ikväll. Ska bli jätteintressant och jag ska köpa filmen om den inte är för dyr. Jag gillar naturliga förlossningar och hoppas kunna hjälpa många med det genom mitt doulande.


Mia är dunder förkyld och blev hemskickad av skolläkaren tills hon är bättre med förhoppning att det inte är strepto. Alla hostar och snörvlar så jag hoppas det bara är förkylt

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult , Dagbarnvårdare

Inga kommentarer: