2008/11/06

Mvc i em

Sov som en kratta i natt. Mimosa sov mellan mina ben bökandes och sen kom Lowa. Gubben skulle upp då så jag kunde lägga mig på hans plats. Men Lowa vill hålla i handen så man ligger som en kratta. Slutade med 1.5 timmes tv tittande innan jag somnade och snart va det dags att gå upp.

Ska till mvc i em och ställde mig på vågen. Det är nog bara kanelbullar där inne med tanke på att jag nu gått upp 16 kg. Fan jag tränar som en dåre men kroppen gör som den vill så skit samma. Har svullnat mycket om vader, armar och brösten så lite är vätska hoppas jag. Ska ta leverprover idag men jag tror inte de visar nått, känner inget iaf. Pratade med min föda hemma barnmorska igår och hon trodde inte heller det va någon fara. Ska börja med förberedande akupunktur i v 35 det ska snabba på förloppet med många timmar när det väl sätter igång och jag är ju en snabbföderska iaf så hej och hå vad det kommer att gå.


Nä nu ska jag jaga på barnen så vi kan gå på sångstunden.

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult , Dagbarnvårdare

Inga kommentarer: