2008/11/04

Shit vad jag har ont

Föreläsningen och filmen igår va jättebra. Gubben satt visserligen och småslumrade mem jag tyckte det va superintressant. Köpte filmem och hoppas kunna visa den för föräldrarna jag doular. Den var på engelska utan text men det brukar ju inte va nått problem. Ser ju själv framför mig vår hemförlossning som bara är drygt är månader bort. Ser visserligen bara mig själv i den men jag har ett bra team runt mig.


Har grymt ont i höger höft/skinka. Em punkt som gör så jävla ont att det inte går att beskriva. Det går över efter man gått en stund men så fort man sitter eller ligger får man börja om. Kan va för en nerv som är i kläm eller att man står hela dagarna. Hoppade över gymmet igår men kör både styrka och spinning ikväll.

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult , Dagbarnvårdare

Inga kommentarer: