2008/11/14

Mår bättre nu

Efter en ordentlig lunch och tillika middag mår jag faktiskt bättre. Har haft en grym trötthet i kroppen som lättat av. Kanske va det proteinbrist när man ätit mer som gubben som detoxar. Men nu känns det bättre.


Datasnubben ringde och sa att han skulle fixa datorn utan problem. 71 spyware låg det i den så inte undra på att den segat ner. Men på måndag börjar han jobba på den för ikväll hägrade fredagsgroggen sa han. Strax under 500 stannar notan på.


Kollar bilar på nätet och vi har hittat en Chrystler Grand Voager vi båda är överens om att den kan va nått för oss. Får se om de kan visa den i morgon de hade stängt av mobilen så gubben drog iväg ett sms så jag hoppas de hör av sig.


Småttingarna ville leka med mormor i morgon så jag blir utan dem. Jag saknar dem alltid så mycket när de är borta så många timmar men de gillar att busa med mormor. Själv hade jag ingen sån relation till min mormor för hon va ju aldrig nykter. Det är ju bla därför jag själv inte dricker mer än någon öl om året och aldrig att jag skulle dricka i barnens sällskap. Tänk om nått skulle hända och man är onykter! Nä fy fan inte på mitt samvete.


Idol suger idag, löjligt tema med tanke på att de haft ganska usla låtar att välja på.


Ska in en sväng på IKEA i morgon. En av leksakslådorna har pajat i locket så jag ska ändra lösning täkte jag.

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult , Dagbarnvårdare

Inga kommentarer: