2008/05/27

Att trycka in sig i en kjol

Lowa vaknade strax efter kl 4 idag tack och lov för att jag somnade före kl 22 igår annars hade jag inte pallat att vara vaken. Helt slut redan och klockan är bara strax efter kl 7.

Har två planer för dagen och har inte valt vad det ska bli ännu.
  1. Plocka grodyngel vid Lötsjön, krävs 2 bussbyten med 6 barn
  2. Gå ner till Byparken och leka , lätt och smidigt och kompisarna är där.
Har inte valt ännu hur det ska bli ska se pigghetsstatusen på alla barn först inte kul att släpa trötta barn på bussen. Jo minstingen är ok för han kan ju sova i vagnen och Lötsjön lär ju vara kvar i morgon också. Ska se så inte Lowa tackar av för tidigt med tanke på när hon vaknade.

Ska äta frukost även om jag inte alls har någon matlust på morgonen nu för tiden. Satte på mig min fina kjol som jag haft en hel del under våren, trång nu så de tär nog sista veckan jag kan ha den :(

Inga kommentarer: