2008/05/21

Inplastade

Idag fick arbetarna arslet ur vagnen så det började hända nått, de har gjutit klart balkongen och plastat in fönstren så nu ser det ut som ett grått ösregn när man tittar ut genom fönstret. Undrar hur många veckor det ska ta nu en del har varit inplastade i 3 -4 veckor och det vill man ju slippa om det går.

Har lite molande värk i nedre delen av magen, kan vara mina proppade tarmar som äntligen börjar släppa med mig men blödningarna oroar mig fortfarande. Ok det är inga rena blödningar utan bara mörka flytningar som jag skrev tidigare men det är ju så det börjar, sen gör det ont och så kommer det mera för att sen gå över och så är det slut. Må fan hoppas att det inte blir så den här gången att det bara är som de gånger det varit en graviditet som gått vidare. Det kan inte vara så att man får usla embryon så ofta som jag får det då måste det ju vara nått genetiskt fel kan man tycka. Alla hormoner är ju rätt och att bli gravid är en baggis. Varför kan inte resten vara det? Kan man inte bara få komma till v 13 så att det värsta är över? Blir skitdeppig över det och inget kan man ju göra åt saken det hjälper inte att vila eller ta det lugnt när de tär så här tidigt det skiter sig troligvis iaf om det är menat att det ska göra det.

Borde käka godis i massor som en normal svensson skulle göra och deppa ihop, är ju redan så svullen om magen så ad gör det för skillnad?

1 kommentar:

Pia sa...

Vill bara säga att jag håller alla tummar o tår för att det ska gå vägen den här gången!! Det är så jobbigt med den maktlöshet man känner i din situation - bara att vänta o hoppas.

/Pia på BoS