2008/05/26

Znark

Helt otroligt vad en kropp kan förfalla på bara några veckor. Det är väl dygt 2 veckor sedan jag fick veta jag var gravid och det har hänt massor. Jag har yrsel när jag tar i för hårt och det har gjort att kondisen är i botten. Men det är skönt att hålla igång iaf även om man inte tar ut sig fullt ut. Har även minskat på vikterna när jag kör styrka så det inte ska bli för belastat och även för mycket puls.

Idag har jag fått massor av frågor om jag är gravid på gymmet och även ute så det är ju bara att säga som det är. De på gymmet reagerar ju snabbare än andra eftersom de alltid ser en i tighta kläder så visst händer det saker med magen. Måtte det nu bara gå bra den här gången så man slipper förklara att det inte blev nått den här gången heller. Kan iaf vara glad att brösten vuxit om än lite så att det syns att man har några med träningstoppen på :)

Ska försöka plugga lite ikväll om jag inte somnar som en sten

Inga kommentarer: