2008/05/23

Hopp

Tror hoppet börjar komma tillbaka nu. Inget mer blod iaf så det känns hoppfullt.

Tar iaf 3 dagars träningsvila så ingen kan skylla på det om nått går fel.

Tjejerna har fått varsin cykeltuta i present för att Lowa gick till tandläkaren och Mimosa till audiologen utan protester. Presenten valde de ut i lördags och har legat som morot i skåpet tills allt va klart. Från kl 5 i morse har de tutat och jag är helt slut. Jag fick springa mellan välling, blöj och filmbyten halva natten så jag skulle gärna sova en stund till men nu skriker de efter välling.

Har en liten grupp idag så vi tänkte nog åka till fjärilshuset och sen grilla i hagaparken om vädret är ok

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att höra!!!!

Vi hade pubkväll med jobbet igår. Med liten italiensk buffé. Kul, men hälften av det kunde jag inte äta. Hade det varit någon observant person vid mitt bord hade de nog kunnat ana. Ingen alkohol, brie, paramskinka eller ädelost.

Unknown sa...

Nä man får ju hålla igen på en hel del när man är gravid men det är värt varje grej :)