2008/05/24

Träsmak och hjärnsläpp

Nä fy vad jag är trött på att plugga, trotts att jag tagit det lugnt under våren med kurser så känns det som om man skulle vilja ha ett år utan att plugga. Har dock sett en del kurser jag vill gå till hösten min ena leverantör har och jag måste ju mer eller mindre gå deras kurser för att få sälja produkterna. Men det är ju inga skrivningar på dem så det är ju skönt. Den här helgens skrivning funderar jag på att skriva nästa helg eller helgen efter det beroende på hur mycket jag hinner plugga den här veckan. Det är en hel del E ämnen att pränta in och patientlagar etc. Och nästa helg börjar kursen i Ayurvedisk medicin så det blir ju skrivning på den med. Så det är mycket nu.

Hade tänkt gå ut och promenera ikväll men jag är så trött efter en lång mastig dag. Så det blir en kväll i sängen framför tv´n. Tänker inte lida med schlagern det lovar jag utan jag ser hellre en usel B-film.

Nä nu ska jag pinka för typ en miljontegången det här dygnet

2 kommentarer:

Barbro sa...

Fattar inte hur du orkar med alla dessa kurser mitt i vardagen. Håller dock alla tummar och tår för att lillen stannar kvar... pinkeriet är ju ett tecken på att det är som det ska, i alla fall! Tänker på dej, var rädd om dej!!!

Unknown sa...

Man har ju en massa åtaganden som måste göras oavsett