2008/05/23

Fredag

Den här veckan har gått relativt fort ändå fast att man ibland tycker det segar fram. Vädret har varit bra och vi har kunnat vara ute till största delen och det gör ju att man kan tänka på lite annat än att det varit lite blod och så. Varje dag är en seger och en dag närmare ultraljudet den 2 juni. Det finns inte en chans i världen att jag skulle kunna få på mig ett par av de byxor jag hade för bara en vecka sedan det är bara att fetglömma. Igår när vi varit ute i 8 timmar va fötterna så svullna att jag knappt fick på mig spinningskorna. Ringarna går inte på fingrarna och hela jag är som en svullen ballong. Men jag får se det positivt alla symptom är bra symptom och även om jag har träningsvärk efter bröstpasset igår så ömmar brösten fortfarande ;) Så mycket större har de ju inte blivit och det är fruktansvärt orättvist med alla som får D-kupa när de är gravida och en själv kanske får byta upp till en B-kupa.

Ikväll ska jag ha min unnarkväll som jag har en gång i veckan nu mera.

Inga kommentarer: