2008/05/19

Men se hur jag ser ut!

Svullen och smällfet +1,5 kg på vågen sen igår de lär garanterat få jobb på reningsverket när allt ska ut.

Ska in till tandläkaren strax. Janne heter han och är väldigt bra. Går kvar ute i Rotebro där jag bott tidigare. Hoppas allt ser bra ut man har ju somnat allt för många gånger utan att borsta tänderna men jag brukar ju inte ha hål så det är kanske dags att bryta mönstret. Fast jag hoppas ju inte förståss. Han blir lika förundrad varje gång jag säger att vi inte har flour i tandkrämen man kan klara tänderna iaf.

Hungrig är jag också, ska träna efter tandis så det blir sen middag. Kanske hinner jag köpa en frukt eller nått men jag är grymt sugen på Djungelvrål eller annan saltlakrits. Blir oftast läckerol salmiak när suget sätter in.

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

Inga kommentarer: