2008/05/10

Men vad bra!


Som ni såg nedan så gick det väldigt bra att maila in små filmer till bloggen också det har jag inte testat tidigare men nu kommer lite fler bilder och små filmer från simskolans sista lektion. Tjejerna blev så stolta över sina diplom så vi ska köpa ramar till dem i em om vi orkar ut igen. Ni får stå ut med att se mig i baddräkt på filmerna med Mimosa under vattnet ;)

Tog vagnarna till simskolan idag en snabb promenad på ca 35 minuter hemifrån till KS. Sedan gick vi vidare in till stan för att se om det var uppvisning på Urkraft men det visade sig att det inte var förens i morgon kl 13 så jag får se om jag åker dit eller om vi gör nått annat. gubben jobbar så jag vet inte vad planerna för dagen är jag skulle behöva plugga.

Men vi fick en lång promenad via stranden på Kungsholmen hem och tjejerna är helt slut efter dagen i solen.












Inga kommentarer: