2008/05/15

I dimmans land

Nu har jag kommit in i den eviga tröttheten. Förutom illamåendet skulle jag kunna sova ståendes. Men det kommer ju förhoppningsvis nått gott ur det hela. Funderar en hel del på namn för båda könen. Känns som förslagen man haft tidigar inte är de man vill ha när det blir ny graviditet efter missfall. Mina favoriter just nu är iaf Norah och Maya men jag har inte ett killnamn alls kan inte ens komma på nått av de gamla. Jag är ju helt inställd på en tjej till. Maken ger inga förslag alls så ni får hjälpa till. Max 6 bokstäver, ska fungera överallt i världen och bör inte ligga på de 10 i topp listor som finns.

Ska snart gå ut med barnen, det är supertrött och gnälligt här och det brukar bli bättre när man går ut. Bygget utanför verkar stå stilla killarna kutar mest runt och fikar ser det ut som. Väntar på betong till våra balkong. Men det kommer väl.

Maria ser ut som ett lik vet inte vad som är fel på henne. Magen krånglar och hon mår illa.

Nä nu ska jag sära på barn som inte förstår att man leken får tåla om man själv vill brottas och småbråka.

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

3 kommentarer:

Anonym sa...

Felix!
Å

Anonym sa...

Hej !
Kom in här av en slump..
måste säg vilken stark kvinna du verkar vara !!
Fina barn har du med =)
killnamn jag gillar är
Elion
Dante
Kian
/Anna

Unknown sa...

Tack Anna hoppas du kommer tillbaka