2008/05/07

Försommar

Ja nu måste det ju räknas som försommar. Man har bara armar och ben utan att frysa och man fasar för bikinisäsongen som är allt för nära. Har några kg jag skulle behöva ha bort som jag la på mig vid missfallen och som jag inte brytt mig i att ta bort. Har inte kännts så viktigt liksom så länge träningen flyter på som den ska. Hoppas ju på o bli gravid snart igen så då vill jag inte ligga i hårt ketont läge det är nog inte så nyttigt.

Pollenskiten gör mig galen hostar om vart annat vid ansträngning och varje utandning är en plåga när man tränar men det är bara att bita ihop och ta sig fram de veckor som är kvar. Host och snörvel.

Försöker på alla sätt jämna ut solbrännan i ansiktet. Solglasögonen har gjort justa märken *not* så inga glasögon på ett par dagar och insmörjning på redan färgade delar.

Nu ska vi titta på vattnet. De bilar balkonger i vårt hus så det låter som fan

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

Inga kommentarer: