2008/05/22

Inget blod i natt

Inget blod i natt kanske va det fetaosten och tomaterna jag tröstade mig med igår kväll som stoppade det. Fast jag kan inte slappna av ännu det kan gå fram och tillbaka i några dagar innan det brister det är ju så det brukar vara :( . Känns så kymigt när man så gärna vill och så ska det behöva gå fel om och om igen. Man kan undra vad man gör för fel när man gör allt efter bokens alla sidor exemplariskt.

Jag tar Omega-3, folsyra, multivitamin/mineral för gravida, 1/4 barn albyl, alger och gräs samt flavonkids. I Omega-3 finns det ju e-vitamin som även det ska kunna förhindra missfall. Jag gör fan allt jag kan, tränar inte för hårt, lyfter inget tungt så det blir buktryck Ja allt som står beskrivet i alla böcker att man ska peta i sig för att man ska må bra under graviditet och för barnets tillväxt. Det är nog helt enkelt mig det är fel på läkarna får säga vad de vill med att hormonerna är jättebra nått är helt klart galet om man får missfall typ 10 ggr under sin fruktbara livstid. Ok jag ska inte deppa innan något är säkert men när man har samma tecken som de andra gångerna är det svårt att vara förväntansfull nu väntar man bara på att det ska skita sig.

Försöker tänka bra tankar.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Hur mår du idag?
Skönt att det inte kommit något mer i alla fall. Hoppas det är slut nu.
"Baskade unge", håll dig kvar.

Unknown sa...

Mår ju bättre men man är ju inte trygg. Ja jag hoppas den stannar kvar