2008/05/12

Idag är de piggare

Lowa hostar lite men springer annars runt naken som en dåre. Mimosa är feberfri men har en jättejobbig hosta som inte verkar vilja ge med sig.

Själv snörvlar jag vidare och önskar regn så all pollen lägger sig. Hemma är det som att gå i en sandlåda. Man dammar och dammsugar men inget hjälper så länge de håller på med balkongerna. Tror vår kommer hackas ner idag för nu dundrar det som fan.

Mår småilla och är kissnödig hela tiden så håll tummarna för att det är nått bra

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

7 kommentarer:

Marie sa...

Hej!
Skönt att barnen mår bättre.

Lycka till, hoppas du får ett plus. Jag hoppas också, ska testa på onsdag. Klarar inte att vänta längre. Men just nu känns det inte så hoppfullt, har världens mensvärk, vilket är flera dagar för tidigt.

Kram Marie

Unknown sa...

Tänk vad spännande om det skulle bli samtidigt

Marie sa...

Grattis!!!

Det vore kul att få samtidigt, om jag plussar blir BF 21/1.
Törs inte hoppas än, men har massor av konstiga symtom: Har mått lite illa sen dag1, har känningar i brösten och i livmodern och idag tycker jag att det smakar metall i munnen (har iof blött näsblod flera gånger så det kan bero på det.)
Men just nu är jag mest orolig för att jag har sån mensvärk. Borde få mens på torsdag (ev. fram till lördag, är lite oregelbunden) så det är konstigt att värken är så tidig.
Jag känner nog efter lite för mycket tror jag, vill ju så gärna. =)
Vet inte när det är ok att testa.

Har du haft några symptom? Har du BIM idag?

Unknown sa...

Jag har ju lite konstig cykel på 30 dagar så det är alltid svårt att beräkna äl så jag gör test men jag hade äl den 28 maj men min mens brukar komma mellan den 13-15 varje månad. Mår illa hela tiden och är kissnödig inget annat än så länge men jag har inte så mycket symptom när jag är gravid alls

Unknown sa...

Köp Clearblues digitala det kan du göra från 5 dagar innan meräknad mens men det fungerade inte för mig i lördags men nu tog jag de vanliga som man kan göra 3 dagar innan

Marie sa...

Kanske ska springa och köpa det sen och göra ett test imorgon bitti.
Oj, vad läskigt....

Unknown sa...

Håller tummarna