2008/05/16

Himla irriterande

Ibland kan allt vara himla irriterande, igår skulle "lönen" komma dvs barnpengen från kommunen men inte kom den inte :( Nu på morgonen har den inte heller kommit in och inte kul när man vill betala in skatten och lite annat. Det är visserligen ingen panik men det vore ju bra om den kommer före helgen är nästan pank :(

Igår va det nått mer jag va irriterad på men det har jag glömt bort så det va nog inte så viktigt. Idag regnar det ute så det lär bli en tung dag om man inte kan vara ute och leka för att det är så kallt. Gubben skulle ta tjejerna under dagen sa han och gör nått typ åka till skroten och hitta delar till min bil som han krockade i december ni kommer väl ihåg :@ Fast han haltar värre än i går och har väldigt ont i vadmuskeln. Karlar.

Betraktar de förslag som kommit in gubben är inte så förtjust i dem. Jag har själv inte mer än två förslag Joar och Sixten även om de inte fungerar internationellt.

Inatt ska Malcolm och Dexter sova hör i natt och jag har lovat supermassa gotter så de nästan kräks ;) Muhaaaaaa

Nä nu ska jag ska ägg innan illamåendet börjar igen

Inga kommentarer: