2017/05/25

Jag bara älskar det 

Att kunna maxa ur totalt är så jäkla skönt att ni inte fattar om ni själva inte försätter er i den situationen.

Idag började jag och Eddie med en pw fast i lagom tempo för det va mycket kissa på stolpar och jaga fåglar som störde 


Grundade med en rejäl porton kvarg (500g) med en skopa vaniljdrömmar Kasein från Tyngre ,lite pumpakärnor och en banan 


Eftersom gubben skulle med så fick jag ju sitta och vänta så han blev klar innan vi cyklade till Spånga för HIIT Puls passet. Ja ni vet det vi körde förra veckan. 10 reps av varje utom hopprep som va 30 så ska man hinna så många varv det går på 2,4,6,2,4,6,2,4,6,1 minuter med 20 sekunders vila


Jag han med totalt 18 varv och idag valde jag att inte påbörja ett nytt varv om det va typ 15-20 sekunder kvar utan tog lite extra vila. Ett smart drag vilket gjorde man kunde maxa lite extra istället för att gå på en extra omgång burpees. Jag hinner med god marginal 1 varv på två min så det är ett jäkla tempo men underbart 

Man ser ju på pulzonerna att det va lite svettigt 😝

Cyklade hem och tog en liten promenad med hundarna och röjde balkongen så man äntligen kan gå ut på den igen 

I morgon ingen styrka men jag tror om vädret är ok att jag ska ta Eddie upp till Ursvik och gå Extrmen med långlina så han får springa lite. Klockan ringer iaf kl 7 och jag är ledig så jag bord hinna hem innan ungarna vaknar annars blir det en pw härifrån och ut. Försöker verkligen hålla igång med rätt träning nu när jag vill ha resultat av styrketräningen så pw är perfekt 


Inga kommentarer: