2017/05/23

Tunga ben

Säg vad man vill om att träna med lätta vikter när man står där och "mesar" det är bra tynga ben dagen efter när man använder occlusionsbanden 



Jäklar vad trötta de va idag och baksidan efter alla raka marklyft och liggande curlar . Blir så spännande att se hur det blir i längden om benen blir tightare  eller om jag bara fortsätter att bära bly till ben.

Cyklade i motvind till jobbet det va inte så skönt kändes som det tog en evighet att cykla dit och rött på alla övergångar med det suger 


Men tillslut kom jag dit och fixade för spinningen. En deltagare idag med vart har allt folk tagit vägen? Passet blir ju inte lättare för att det bara kommer en men det är ju tråkigt med så lite deltagare. Nu försöker jag leverera lika bra oavsett antal som kommer men jag tänker att den enda som är där helt enkelt ledsnar på att lyssna på mig tillslut 🙄

På GetFit kom en av mina gamla Granbackastammisar det va så kul att ha henne på plats . Saknar mina stammisar väldigt mycket och jag hoppas fler kommer och hälsar på mig och kommer regelbundet och tränar med mig igen. Passet va iaf jäkligt tungt i benen. Jägarvilan va som man ville kräkas låren nästan krampade och sen ska man hoppa på burpees efter det är ju fantastiskt skönt *not*


Blev iaf hämtad så jag slapp cykla hem så det kommer bli skönt att sova eller ligga med benen stilla och vila dem lite. I morgon är det överkropp som ska träna och en pw på schemat men inga tunga ben alls. 

Nu somnar jag nästan så ta det lugnt och stressa inte 



Inga kommentarer: