2017/05/30

Regnet öser ner

Underbart att cykla när det regnar, not 😩 Men till jobbet måste man och jag va svettig av regnkläderna under och dyblöt av regnet över. Tog tid att ta sig fram bland alla vattenpölar och långsamma bilar

Tur man har bra podd i öronen så man är road på vägen

Blev ett rejält svettigt spinningpass svetten rann som från en kran och man hoppas ju att det va min energi och inte bara värmen i lokalen 🙄 

Benen och magmusklerna är trötta efter gårdagens benpass så GetFit blev en rejäl utmaning men jag håller mina 13 burpees på rundan med burpees, Mountainclimber och benböj med hällyft som jag gör. 7 st på 15 sekunder,  4 på 10 sekunder och 2 på 5 sekunders rundorna. Ja så är det ju mycket annat i passet med men jag har just burpees som måttstocken för det tar på hela kroppen . Kommer nog aldrig gilla dem men uthärdar eländet 😬


Ett skönt stretchpass efter allt arbete och så fick jag cykla hem eftersom det blivit nått fel på kylaren på bilen. Gubben mötte mig på vägen men jag kan inte cykla med någon annan det är det värsta jag vet. Man måste ta hänsyn till någon annans hastighet även om den andra kan cykla snabbt men cyklar framför men sniglar då så man nästan sitter ihop 🐌 Nä ensam är effektiv även om det är trevligt att umgås men man vill ju ha tiden för lite podd med

I morgon ska jag köra överkropp hemma och förhoppningsvis hinna med en pw om det inte regnar för mycket. Får en matleverans som jag fick boka om från att hämta på torsdagen vid Willys till att den får levereras hem i morgon för man vet ju inte hur länge bilen blir på verkstad . Men med tur så går allt smidigt att jag hinner träna och just som jag är klar kommer maten liksom men sån tur har jag ju aldrig



Inga kommentarer: