2017/05/16

När man inte tror det ska kännas 

Cyklade till jobbet i Spånga idag och började med ett spinningpass. Va lite orolig att procclusion remmarna inte skulle ha gjort någon nytta så jag mailade dem och frågade om jag verkligen sätter dem rätt. Deras tips va att gå ännu lägre i vikter så jag fixar 30-40 reps 😮 Kan knappt räkna så långt men får väl lov att göra så. Dessutom sa de att det inte ska kännas på samma sätt som på armarna utan man skulle bli rejält trött typ. Och som sagt jag trodde inte gårdagen hade gjort någon nytta med tanke på de låga vikterna men fan när jag drog igång spinningen då kändes lår och rumpa av rejält 

Efter det har jag GetFit och med världens tyngsta ben körde jag på rejält. Skuldrorna känns av med efter alla svingar och uppkast med slamball så nog kommer det ge massa nya resultat som jag hoppas ska märkas 


Genomsvettig och hungrig efter passet . Äter ju enorma mängder till lunch här är dagens lunch 


Borde ju kunna klara mig på det ganska långt och åt även mellis men gubben fick göra burgare till middag så jag slapp svälta ihjäl 


Så glad att inte gå på någon jäkla kaloriminusdiet utan bara äter och tränar nu. Är nöjd med min kropp men vill bygga mer muskler, behöver inte vara smal det får bli som det blir vill äta bra mat och leva och njuta

I morgon är det styrketräning och så ska jag hinna med en pw med eller utan barn. Ja pw blir det inte med Viggo till fots men på cykel kanske. Har gett upp det där med morgonen vill sova så länge det bara går.

Nu ska jag ligga och fundera på om jag måste äta nått mer.....


Inga kommentarer: