2017/05/09

My ass 😼

AlltsĂ„ jag tyckte inte gĂ„rdagens hemmatrĂ€ning va sĂ„ tung men gissa om det kĂ€nns idag . Shit vad trött rumpan Ă€r. Började kvĂ€llen med spinning och dĂ„ kĂ€nner jag Ă€ven av vaderna vad de fick slita igĂ„r 


Men jag överlevde iaf vilket va tur för hur skulle jag annars kunna köra GetFit passet . Men shit jÀgarvilan fick mig nÀstan att vilja grÄta. LÄren Àr helt slut mÄste kört jÀkligt hÄrt igÄr har blÄmÀrke efter occlusionsbanden pÄ ena lÄret Àven om jag inte alls tyckte jag drog Ät dem sÄ hÄrt. Kanske gjorde de nytta iaf ska köra dem nÄgra gÄnger till och sen utvÀrdera.

Btw köpte nÄgra kettlebells till idag . Har ju en 8 och en 16 sÄ jag fyllde upp familjen med en 4, 12 och 20 kg sÄ det finns lite att vÀlja mellan. Har bestÀllt tvÄ olika slamballs med sÄ man fÄr lite högre vikter med. Inte för tungt men tror den tyngsta va 16 kg det rÀcker gott och vÀl. Tror inte jag fÄr plats med mer i mitt lilla gym nu men allt jag behöver finns dÀr resten kör jag pÄ jobbet.

Har lite planer pÄ att kliva upp tidigt i morgon bitti och gÄ en svÀng. Kollade vad tempen ska va -5 sÄ vi fÄr se vad det blir. Skönt att slippa gÄ pÄ kvÀllen annars


NÀ nu har jag Àtit en brakmiddag för jag höll halvt pÄ att avlida av svÀlt sÄ nu dusch och i sÀng



Inga kommentarer: